Låt Raduan Stanna i Sverige!

Skriv under Låt Raduan Stanna i Sverige!

Dela denna namninsamling Direktlänk : http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=9402

Raduan Al-Khadouja är 17 år. Han kom till Sverige för nio månader sedan. Han är en intelligent kille som kan sju olika språk, har lärt sig svenska på sju månader och har en stor talang inom teater. Raduan går första året på Kulturama Gymnasium. Hans största önskan just nu är att få bo kvar i Sverige för att kunna gå klart sin gymnasieutbildning på Kulturama Gymnasium. Vi alla vill se Raduan ta studenten med oss, och hoppas att flera har hjärtan av guld precis som han, och gör allt för att hjälpa oss så att Raduan kan få stanna här. Han riskeras nu att utvisas till antingen Syrien eller Ukraina, två länder som det krigas i för tillfället. Raduan kommer att utvisas om inte alla gör sin röst hörd eftersom att han nu fått tre avslag av Migrationsverket.

Gilla bår Facebook för om just radians utvisning:

john,
Emma, Tyresö
Molly, Tyresö
Kerstin, wikner
Charlotte Warding, Hasslarp

Sandra Ahlborg
2014-11-22 07:37:36

Namninsamling # 9402 snabbfakta 877 Underskrift ( 752 unika IP-adresser)
Inlagt den 2014-11-11
Startades av : Raduan
Skickas till : Kajsa Häggqvist - [email protected] - Raduans Arme

Rabattkoder & Erbjudanden  - rabatt.se Namninsamling.se drivs utan vinst intresse med stöd från sajten Rabatt.se - Gratis rabattkoder på nätet! Genom samarbete med Rabatt.se kan namninsamling.se fortsätta som gratistjänst. Besök Rabatt.se här!