Anpassa Kanalplan för elitfotboll

Skriv under Anpassa Kanalplan för elitfotboll

Dela denna namninsamling Direktlänk : http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8900

Från och med i år så höjdes arenakraven för spel i Allsvenskan, Superettan och Damallsvenskan. Detta drabbar elitsatsande Hammarby Damfotboll då dom tvingas byta hemmaplan vid ett eventuellt avancemang till Damallsvenskan. Detta då nuvarande Kanalplan inte uppfyller de nya kraven. A-laget kommer då med största sannolikhet att få spela på Stockholms Stadion.

Kanalplan är idag Hammarby Damfotbolls kärna och är centralpunkten för Hammarbys dam- och flickverksamhet. Att tvinga A-laget till en flytt till andra sidan staden skulle i våra ögon förstöra detta.

Vi vill att Kanalplan får den upprustning som krävs för att idrottsplatsen ska vara godkänd för elitverksamhet och genom att skriva under namninsamlingen så bidrar du till det arbetet.

Bajen Fans - Stockholm

Anders Nilsson, Tyresö
Pontus, Stockholm
Fredrik Pettersson, Huddinge
Per Fransson, Spånga
Tim Wiman, Stockholm

Namninsamling # 8900 snabbfakta 8195 Underskrift ( 6016 unika IP-adresser)
Inlagt den 2014-05-21
Startades av : Kim Stockhaus
Skickas till : Regina Kevius - [email protected] - Idrottsborgarråd

Rabattkoder & Erbjudanden  - rabatt.se Namninsamling.se drivs utan vinst intresse med stöd från sajten Rabatt.se - Gratis rabattkoder på nätet! Genom samarbete med Rabatt.se kan namninsamling.se fortsätta som gratistjänst. Besök Rabatt.se här!