namninsamling annons header

Skriv under Oklara omständigheter kring Donias död gör att vi Kräver att fallet tas upp igen av Åklagare!

Ange kod hr:
Visa mitt namn p denna sida ocks!

Dela denna namninsamling Direktlnk : http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=6580

Bakgrund: Donias mamma Annina blir sjuk och ber socialtjänsten att ta hand om hennes två barn. När hon tillfrisknar vägrar de ge tillbaka barnen. Hon lyckas fly utomlands med ena dottern Cecilia men Donia blir kvar i fosterhemmet.
Donia avlider i sin säng i fosterhemmet den 29/4 2012, tidpunkten är oklar men först mellan 13.30 och 15.30 hittar de henne. Hon dödförklaras 16.11. Då Donia hade varit sjuk ca 2 veckor med hög feber, ont i halsen och väldigt hes så är deras bristande tillsyn oförklarig och obegriplig eftersom flera utomstående hade förstått att Donia var mycket sjuk, vilket följande visar: Chatt mellan Annina och Elisabeth Öhman den 25/4 på FB. Där framkommer att Cecilia (Donias syster) hade pratat med Donia i telefon och förstått att systern var allvarligt sjuk. Cecilia ber till Gud att Donia ska överleva till på måndag då de äntligen fått löfte av soc. och fosterhemmet att träffas. (Detta hade man hela tiden skjutit upp). Annina skriver även till Elisabeth: Jag tror hon dör. Hon har blivit konstig, resonerar konstigt med. Hon kan knappt andas och har Körtelfeber. Donia ska även ha sagt att hon varit till läkare och han ordinerade att hon skulle promenera 4 timmar/dag.
Donia har ingen mobiltelefon i fosterhemmet och även begränsad tillgång till internet. Hon var inloggad den 7/4 och den 20/4. Hon hade därför väldigt begränsade möjligheter att larma ambulans själv.
27 april skriver Annina på Donias FB-sida: Älskar dig så det gör ont i hjärtat. Cecilia har ringt och skrivit 21 dagar för att ordna så hon får träffa dig och nu de sista 2 veckorna har du varit so sjuk so man blir uppslukad av oro.
Chistina Andersson pratar även hon med Donia på telefon ungefär en vecka innan hon går bort. Donia är då väldigt hes och kan knappt prata. Donias fostermor säger till Christina att Donia har halsfluss.
När sedan Annina ska hämta Donias saker i fosterhemmet får hon inga svar på sina frågor varken av fosterföräldrarna eller Attendos två konsulter. Hela rummet är sanerat, ingen bäddmadrass eller kuddar i sängen, handväskor och papperskorg är tomma, alla kläder är tvättade.
Donia fick dö ensam under oklara omständigheter i en kärlekslös miljö vilket följande visar: Dagen efter Donias död lägger fostermamman upp en bild på sin egen dotter på sin FB-sida och ger henne beröm för något dottern gjort. Går man sedan in och läser hennes bästa citat på FB så lyder det: Om livet känns lite tungt, om dagarna inte blir som man vill. Så är lösningen att se livet som en hanhund. Kan det inte ätas eller sättas på, så pissa på det och gå vidare! Och det är så det känns, ingen brydde sig om Donia, varken soc. attendo, fosterfamilj eller läkaren. Så skriv under för Donia så åklagaren tar upp fallet igen och att något lika tragiskt inte händer igen.

Ann-Louise Olsson, Göteborg
Camilla Skans, Fagersta
Cecilia Lundin , Göteborg
Marjo Hänninen, Eskilstuna
Monika Danielsson, Gamleby

Skriv under med namn
2013-01-23 16:50:19
change.org/petitions/stop-this-child-industry-now.

Swedish Nightmare: The Social Services Department.
Long Arm of the Social Dictatorship. (Sweden, a
totalitarian system).
Christopher C.M. Warren, hemsida: FreeSweden.net.
google.se, sökord: "Varning för
socialtjänsten". nkmr.org, styvbarn.se.
socialotjansten.org, mothers-for-justice.net.
googla Eric Brodin. "Destroying The Family Swedish
Style". Ulla Wall-Johansen: -Om föräldrar mister
barn pga BRISTER I RÄTTSSÄKERHETEN och det sker
i lagens namn= KIDNAPPNING!!!
Jose Saramago, Nobelpris i litteratur 1998 sa:
-Demokratin är en lögn!! (gäller även
Sverige).
patrik
2012-10-20 23:38:34
Jag ger er mitt fulla stöd,för ärendet
angående Donias död måste tas upp igen.Jag
hoppas på att Donia får sin upprättelse till
slut och att de som är ansvariga för Donias död
får ett korrekt domslut
Namninsamling # 6580 snabbfakta 1264 Underskrift ( 1021 unika IP-adresser)
Inlagt den 2012-05-11