Namninsamling : Polismannen i Örebro

Skriv under namninsamling "Polismannen i Örebro "

Dela denna namninsamling Direktlänk : https://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=11361

Den polis som i fredags lade ut ett facebookinlägg ang hans jobbuppgifter har själv blivit anmäld. En polis med civilkurage, som helt enkelt tröttnat på att de är tvungna att mörka information ang vad de jobbar med och vem som utför brotten.

Den här namninsamlingen syftar till att stötta honom i hans kamp för rättvisan. Han har valt att säga sanningen och nu är han anmäld. Vi MÅSTE stötta en sådan aktion och en sådan människa som vågar.

Sätt er in i fallet och skriv under, insamlingen går direkt till Anders Ygeman på justitiedepartemenet. Dela detta inlägg till hela er vänkrets. Detta får inte skylas över. Jag lägger hans inlägg från i fredags nedan. lLäs detta, skriv under och DELA, DELA, DELA

"Jag är så jävla trött. Det jag kommer att skriva här nedan, är inte politiskt korrekt. Men det skiter jag i. Det jag kommer att torgföra till er alla skattebetalare är förbjudet att torgföra för oss statligt anställda. Det renderar i utebliven karriär och utebliven individuell lön. Även fast det är sant. Jag skiter i allt detta, ska snart ändå gå i pension efter 47 år i denna verksamhet. Jag kommer nu och varje vecka framgent att redogöra i detalj för vad som sysselsätter Mig som utredare/förundersökningsledare på grova brottsroteln polisen i Örebro. Det kommer inte att harmoniera med BRÅ: s uppfattning eller andra vänstervridna kriminologers uppfattning i den allmänna debatten.
Våra pensionärer går på knäna, skolan är ett enda kaos, sjukvården är ett inferno, polisen har totalhavererat etc etc. Alla vet varför men ingen törs eller vill torgföra anledningen, p g a att Sverige alltid levt på myten om det präktiga ultimata samhället som har osinnliga resurser för att vara i framkant när det gäller att vara det enda politiskt korrekta alternativet i en dysfunktionell värld som slår knut på sig själv, genom destruktivt beteende i olika religioners namn.

Nu kör vi; Detta har jag hanterat Måndag- fredag denna vecka: Våldtäkt, våldtäkt, grov våldtäkt, överfallsvåldtäkt, utpressning, utpressning, övergrepp i rättssak, olaga hot, våld mot polis, hot mot polis, narkotikabrott, grovt narkotika brott, mordförsök, våldtäkt igen, utpressning igen och misshandel.

Misstänkta gärningsmän; Ali Mohamad, Mahmod , Mohammed, Mohammed Ali, igen , igen , igen Christoffer...va är det sant. Ja ett svenskt namn smög sig in i utkanten av ett narkotikabrott, Mohammed, Mahmod Ali, igen och igen.

Länder som representerar veckans alla brott: Irak , Irak, Turkiet , Syrien, Afganistan, Somalia, Somalia, Syrien igen, Somalia, okänt land, okänt land, Sverige. Hälften av de misstänkta kan vi inte veta säkert eftersom de inte har några giltiga papper. Vilket i sig oftast innebär att de ljuger om nationalitet och identitet.

Nu pratar vi bara Örebro kommun. Och dessa brott upptar vår utredningsförmåga till 100%.
Så här ser det ut och har sett ut de senaste 10-15 åren.
Återkommer nästa fredag med en redogörelse för den gångna veckan😱"

Lennart Eriksson, Stockholm
Klaus Pettersson, Ronneby
Maria Hokkanen, Växjö
Sven-Åke svensson, Oskarshamn
Oskar Nordström , VARBERG

Fredrik Flink, Lkpg
2017-02-07 18:37:04
Jag har själv offentliggjort ett stort antal namn
på grova brottslingar - fullt lagligt, ändå
blev det polisförhör för att skrämma mig.

Men jag har aldrig antytt att deras nationalitet
spelar någon roll. Det är bara
ultranationalister som påstår. Inte heller bryr
jag mig om höger och vänster. Jag vill bekämpa
livsfarlig brottslighet, inte dödshotade
människor.

Det här gamla larvet om att det inte är
politiskt korrekt. De enda som döljer något är
rasister som kallar sig något annat - för att
vara politiskt korrekta! Så skönt att han går i
pension snart, polis var helt fel yrkesval.

Vi får väl se om den här kommentaren får stå
kvar. Ibland stryker SD & co all kritik, precis
som man anklagar etablissemanget för att göra.
Annicka Annestrand
2017-02-07 11:57:27
Koppas hela poliskåren ställer sig
bakom honom nu.....